13.07.2017

Rekrutacja: Asystent ds. Administracji

Heritage Real Estate to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w sektorze doradztwa inwestycyjnego. Heritage Real Estate jest jedyną profesjonalną firmą na polskim rynku, która łączy usługi konsultingu dla przedsiębiorców i wealth management dla klienta indywidualnego.


 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI


Miejsce pracy - Warszawa


 

Poszukujemy osoby, która:

  • jest komunikatywna, łatwo nawiązuje kontakty oraz efektywnie pracuje w zespole,

  • posiada silną motywację do działania oraz dyscyplinę wewnętrzną,

  • jest sumienna i posiada zdolności analityczne,

  • zna podstawowe zasady savoir-vivre,

  • charakteryzuje się dobrą energią oraz jest nastawiona na sukces,

  • posiada umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.


Dołączając do Heritage Real Estate oferujemy:

  • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się spółce na podstawie umowy zlecenia,

  • pracę w prestiżowym lokalizacji (Warszawa – Plac Konstytucji),

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,

  • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,

  • dobrą i życzliwą atmosferę pracy,

  • dostęp do atrakcyjnej oferty benefitów.


Obowiązki:

  • pomoc w tworzeniu, aktualizacji i implementacji wewnętrznych procedur firmy,

  • współpraca z dostawcami towarów i usług,

  • koordynowanie terminowego i prawidłowego obiegu dokumentów,

  • wsparcie innych projektów i zadań w firmie.


 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: rekrutacja@heritagere.pl

 

Prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).


 

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.