15.12.2016

Rekrutacja na stanowisko: Asystentka Oddziału, Katowice

 

Stanowisko: Asystentka Oddziału

Miejsce pracy: Katowice, ul. Porcelanowa 23

 

Zadania:

  • bieżąca organizacja i prowadzenie recepcji oddziałowej,

  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,

  • sprawna i profesjonalna obsługa Klientów i gości,

  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz spożywcze,

  • utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego recepcji oraz sal konferencyjnych,

  • wypełnianie dokumentacji, archiwizacja oraz wprowadzanie danych do systemu CRM

  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,

  • współpraca z pozostałymi działami firmy oraz firmami zewnętrznymi,

  • pomoc w bieżącej pracy Dyrektora Oddziału.


 

Poszukujemy osoby, która:

  • posiada umiejętności komunikacyjne (prowadzenie rozmów telefonicznych oraz korespondencji biznesowej),

  • łatwo nawiązuje kontakty oraz efektywnie pracuje w zespole,

  • posiada silną motywację do działania oraz dyscyplinę wewnętrzną,

  • zna podstawowe zasady savoir-vivre,

  • charakteryzuje się dobrą energią, jest nastawiona na sukces,

  • posiada umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.


 

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail:

kariera@heritagere.pl z dopiskiem "ASYSTENTKA ODDZIAŁU"

 

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).